söndag 1 november 2009

veckans fototriss - fruktigt

Veckans uppdrag i FOTOTRISS är fruktigt.
Det jag ser framför mig när jag hör det är en härlig blandning av olika färger å smaker.
Jag hade inte fyllt på fruktfatet idag, men lyckades hitta fruktiga motiv på andra ställen :-)


en banan som behöver ätas upp snarast.


ingen frukt att äta, men har ju ett passande namn.



det här äpplet står utanför Torsbergsgymnasiet i Bollnäs. Kunskapens Träd har jag hört talas om och det var kanske ett äppelträd då :-)

Vill du se fler fruktiga bidrag klicka HÄR

5 kommentarer:

  1. Min fruktskål såg ungefär lika inspirerande ut som din - då får man leta andra motiv! Och det gick ju utmärkt för dig - KUL triss!

    SvaraRadera
  2. Tyckte mig känna igen motivet på bild nr 3....
    Här finns en till Bollnäs tjej... *S*
    Spännande och annorlunda fruktig triss!!!

    SvaraRadera
  3. Verkligen kreativ lösning av dig! Jättefint.

    SvaraRadera
  4. En ovanlig triss. Gillar den sista. Kul idé.

    SvaraRadera